Select the text you want to translate, then choose 'Vertalen'. Select the language you prefer. You can read and/or listen to the translated text.
Niet tevreden?
Wij proberen uw bezoek aan onze praktijk of behandeling bij de huisarts zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het gebeuren dat u een minder fijne ervaring hebt gehad. Of misschien heeft u wel een tip voor ons. Laat dit aan ons weten. Dan zoeken we samen naar een verbetering of oplossing.
Komt u er niet uit met ons?
Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen, kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE of bel naar 088 022 9190.
Geschillencommissie
Als u met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris er niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.