Direct naar inhoud
Het Huisartsenteam

Select the text you want to translate, then choose 'Vertalen'. Select the language you prefer. You can read and/or listen to the translated text.

Niet tevreden?

Terug naar Footer pagina's

We doen elke dag ons best om u goed te helpen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Uw klacht

Persoonsgegevens
Geslacht
Waar gaat de klacht over?
De klacht gaat over *

Komt u er niet uit met ons?

Lukt het tijdens het gesprek niet om er samen uit te komen? Dan kunt u een officiële klacht melden via onze website. Wij bekijken uw klacht en sturen u binnen 6 weken een brief met ons antwoord.

Hier leest u ook onze klachtenregeling. Hier leest u welke rechten u als patiënt heeft.

Niet tevreden met hoe het is gegaan?

 

Dan kunt u hulp krijgen van een onafhankelijke klachtenfunctionaris van SKGE.

Deze persoon:

  • luistert naar uw verhaal,
  • helpt u met het opschrijven van uw klacht,
  • probeert te helpen bij het vinden van een oplossing.

De klachtenfunctionaris kiest geen kant. Wat u vertelt, blijft vertrouwelijk. U kunt bellen naar 088 022 91 90 of kijk op skge.nl

Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg

In sommige gevallen kunt u uw klacht ook melden bij het Regionaal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg. Dit college kijkt of de zorgverlener zich aan de professionele regels heeft gehouden. Het tuchtcollege kan bijvoorbeeld een waarschuwing, berisping of – in ernstige gevallen – een tijdelijke schorsing geven.

Let op: een tuchtprocedure is bedoeld om de kwaliteit van de zorg te verbeteren en niet om een schadevergoeding te krijgen.

Meer informatie vindt u op tuchtcollege-gezondheidszorg.nl.